loading...

آموزش سئو

بازدید : 7
شنبه 1 ارديبهشت 1403 زمان : 16:13

یک سوال برای شما ممکن است این باشد که چرا فالوورهای جعلی برای ما خریداری نمی کنید؟ مهم نیست که محتوای اینستاگرام شما چقدر خوب باشد، اگر بازدیدکننده نداشته باشد، برای شما مفید نخواهد بود. حالا تصور کنید ده هزار نفر پستی را که شما ایجاد کرده اید ببینند و لایک کنند. شاید در نگاه اول این 10000 نفر برای شما ارزشمند باشند، اما زمانی متوجه عمق فاجعه خواهید شد که این نفرات نظر خاصی در مورد پست های شما نداشته باشند... چیزی از صفحه شما خریداری نکنند و هرگز پست شما به اشتراک گذاشته نشوند.

فالوورهای جعلی همیشه برای همه، حتی افراد مشهور، جذاب و فریبنده بوده اند. شرکت‌ها، نرم‌افزارها و ترفندهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آنها برای افزایش فالوور با هزینه کم استفاده کنید.

آیا این سرمایه گذاری برای صفحه اینستاگرام کسب و کار شما ارزشمند است؟

آیا داشتن فالوورهای جعلی به رشد کسب و کارمان در اینستاگرام کمک می‌کند یا خیر؟

ما پاسخ همه این سوالات رو در این مقاله پوشش داده ایم و قصمی خواهیم تمام ابهامات شما درباره این موضوع رو برطرف کنیم. ما در این مقاله سعی کردیم:

  • ایده های بهتری برای افزایش فالوور به شما بدهیم
  • نکات مثبت و منفی خرید فالوور فیک را برای شما بررسی کنیم
  • برای سوال "چرا نباید فالوور فیک بخریم" نیز پاسخ درستی ارائه کنیم

آیا ما می توانیم فالوور فیک بخریم؟

بله. همه می توانند فالوورهای جعلی بخرند. با صرف هزینه اندک می توانید به راحتی در عرض چند روز 1000 فالوور به فالوورهای خود اضافه کنید. اما این را هم بدانید که معمولا این فالوورها یا اکانت های غیر فعال هستند یا ربات هایی که هدفشان افزایش بازدید و لایک پست های شماست. در نتیجه، ارزش دیگری برای شما ندارند.

خرید فالوورهای تقلبی به معنای خرید تعداد مشخصی برای افزودن به تعداد فالوورهای شماست، آنها حتی هیچ تضمینی برای افزایش لایک و بازدید شما به شما نمی دهند.

یک روش مناسب برای آنهایی که هدفشان، فقط افزایش تعداد فالوور هاست

روش دیگری که این شرکت‌ها، نرم‌افزارها و حساب‌های فروش فالوورهای جعلی برای افزایش این تعداد استفاده می‌کنند این است که به شما استراتژی می‌دهند تا تعداد زیادی فالوور را دنبال کنید و تضمین می‌کنند که اگر او را فالو کنید، مطمئناً شما را دنبال خواهد کرد ( به اصطلاح دنبال کنید).

این روش بهتر و مناسب‌تر از سایر روش‌های جذب و خرید فالوورهای تقلبی است. این استراتژی معمولا بر اساس موقعیت مکانی شما، هشتگ های مرتبط با کسب و کار شما، و جنسیت افرادی که می خواهید این فالوورها به شما پیشنهاد می کند آنها را دنبال کنید، و برای شما متفاوت است اگر آنها شما را دنبال کنند، بودن عملی تر است. البته کارشناسان شبکه اجتماعی اینستاگرام این روش را توصیه نمی کنند.

در نهایت، آیا خرید فالوورهای جعلی کار درستی است؟

یک دنبال کننده واقعی اغلب با پست ها و محتوای شما تعامل دارد.

اکنون از جعلی فالوور چه انتظاری دارید؟

آیا فکر می‌کنید داشتن فالوورهای تقلبی به صفحه شما ارزش می‌افزاید؟

فکر می‌کنید فالوورهای جعلی برای محتوای صفحه شما ارزش قائل هستند یا خیر؟

البته پاسخ به این سوالات منفی است. این را هرگز فراموش نکنید، اگر بینندگان یا فالوورهای شما با پست های شما تعامل نداشته باشند و لایک و بازدید کافی نداشته باشید، قطعا صفحه شما وارد بخش کاوش نمی شود، جایی که دنیایی از بینندگان در انتظار شما هستند

در ادامه 4 دلیل بسیار مهم برای اینکه چرا نباید فالوور فیک بخریم، را برای شما شرح می دهیم:

1) فالوورهای خریداری شده، به معنای واقعی، فیک هستند

می توانید با خود بگویید فالوورهایی که ما برای صفحه می خریم جعلی نیستند. بله کاملا درست می گویید اما تجربه نشان داده است که بیشتر افزایش ناگهانی فالوورها از اکانت های جعلی ناشی می شود و هیچ تاثیر مثبتی به جز افزایش تعداد فالوورهای شما ندارد. برخی از افراد صدها حساب جعلی با سیم‌کارت‌ها، ایمیل‌های مختلف ایجاد می‌کنند و بسته‌هایی را برای فروش به دنبال‌کنندگان خود آماده می‌کنند.

این دنبال‌کنندگان جعلی برای صفحات معتبر وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف که سعی در طراحی تکنیک‌ها و ابزارهایی برای شناسایی دنبال‌کنندگان جعلی دارند، بسیار مضر بوده‌اند.

در آینده، قطعاً مقاله ای غنی با عنوان نکات و ابزارهایی برای شناسایی فالوورهای جعلی آماده خواهم کرد تا بتوانید در مورد تأثیر این روند و نحوه جلوگیری از آن بیشتر بدانید.

2) کاهش تعداد فالوورهای خریداری شده در طولانی مدت

تجربه نشان داده فالوورهایی که بدون هدف خاصی و معمولاً به صورت بسته خریداری شده به فالوورهای شما اضافه می شوند در دراز مدت از صفحه اینستاگرام شما خارج می شوند. اینجاست که بعد از مدتی متوجه می‌شوید که تعداد فالوورهای شما به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

واقعاً، 10000 دنبال کننده جعلی چقدر می توانند برای شما مفید باشند که هیچ ارتباطی با صفحه شما ندارند؟

بارزترین عاملی که می تواند صفحه شما را در صفحه اکسپلورر در شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار دهد، تعهد کاربران است. کاربرانی که به طور مداوم محتوای صفحه شما را دنبال می کنند، پست های شما را لایک می کنند و برای پست های شما کامنت های موثر می گذارند، اینستاگرام سعی می کند صفحه شما را با قرار دادن آن در اکسپلورر برای کاربران جدید به نمایش بگذارد و این بهترین راه برای افزایش فالوور است، هرچند ... درصد دستیابی به این جریان با فالوورهای جعلی بسیار کمتر از تصور شماست.

3) فالوور فیک، عملکرد موثر شما را زیر سوال می برد

شاید با خودتون تصور کنید که من بهترین محتوا رو برای پیج اینستاگرام، تولید می کنم، تمام قوانین اینستاگرامی رو هم رعایت می کنم و در ادامه با کمی سرمایه گذاری در خرید فالوور فیک، سعی می کنم پیجم رو همانند پیج های پربازدید دیگه به کاربران جدید، نشان دهم. تولید محتوا با ارزش، رعایت به موقع قوانین اینستاگرامی، قطعا برای شما و پیجتان، موثر و مفید است اما خرید فالوور فیک، این موارد درستی که طبق روال اصولی، برای بهبود عملکرد پیج خود، رعایت می کنید، را زیر سوال می برد.

اگر بخواهم ساده برای شما توضیح دهم، داشتن 100k فالوور، ممکن است برگ برنده برای جلب رضایت و اعتماد کاربران جدید باشد، اما پست های یک پیج 100هزارتایی، باید بالا 10هزار لایک و 500 کامنت واقعی و غیرتبلیغاتی، داشته باشد. حال اگر شما 100k فالوور رو خریداری کرده باشید و تعداد لایک ها و کامنت ها شما کم باشد، قطعا کاربران نمی توانند به راحتی، به شما اعتماد کنند.

4) حذف فالوور فیک توسط اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام در آخرین بروز رسانی های خود، اعلام کرده است که هرگونه ربات هایی که به صورت خودکار برای افزایش فالوور، لایک و کامنت، طراحی شده را بلاک (block) می کند. در همین راستا، پیج هایی که فالوور فیک خریداری کرده اند، با افت ناگهانی تعداد زیادی فالوور، روبرو شدند. اینستاگرام، در این آپدیت، حتی لایک و نظرات این ربات ها را نیز حذف می کند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 250
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 234
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 348
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 2510
  • بازدید کلی : 4149
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی